kodk

Nakładka specjalistycznej formy na fotel samochodowy

Dwuczęściowa nakładka na fotel kierowcy (lub pasażera) to polski produkt. Medyczna nakładka (profilaktyczno-rehabilitacyjna) składa się z siedziska i oparcia z rozwiązaniami jakich do tej pory nie było na światowym rynku Po raz pierwszy wykonano poduszkę (siedzisko) w której znajdują się dwa otwory pod guzy kulszowe. Siedząc na niej guzami kulszowymi w otworach, odciążamy nasz kręgosłup w 60-70% od wszelkich drgań i wstrząsów w czasie jazdy, ponieważ nie są one przenoszone w całości na nasz kręgosłup, a są amortyzowane przez grupę mięśniową ud. Kanały i punkty zgrzewcze zostały tak wykonane (pod nadzorem lekarza chirurga urologa), że ograniczają przegrzewanie gruczołu krokowego (prostata). Polepszamy komfort jazdy osobom które chorują na hemoroidy. Siedzisko jest wykonane od dołu z materiałów antypoślizgowych, co przy gwałtownym hamowaniu (stłuczce) zmniejsza siłę wyrzutu.

Nakładka na oparcie fotela (po zamontowaniu w/g instrukcji obsługi ) ma zadanie przywracanie  kształtu kręgosłupa do jego anatomicznej sylwetki. Podparcie stożkowe w górnej części powoduje „otwarcie '' klatki piersiowej - wchodzi nam między łopatki, co zwiększa zasób tlenu w płucach. Pozwala to na lepszą pracę serca, przepony, a w szczególności lepsze dotlenienie mózgu. Ma to ogromny wpływ na koncentracje kierującego pojazdem. Nie bez znaczenia jest też lekki masaż mięśni przykręgosłupowych.


 


 


 


 


 


 

Wskazania:

  • zespoły bólowe kręgosłupa wywołane długotrwałą jazdą samochodem
  • kifoza młodzieńcza (choroba Scheuermanna, zawodowe powiększenie kifozy piersiowego odcinka kręgosłupa, wyprostowana lordoza lędźwiowa)
  • schorzenia gruczołu krokowego (prostaty)
  • profilaktyka zdrowego kręgosłupa.
Przeciwwskazania: Przy zniesionej kifozie należy używać tylko siedziska.

Korzyści płynące z używania nakładki:
  • komfortowa i ergonomiczna jazda samochodem
  • profilaktyka oraz czynne działanie zmierzające do przywrócenia właściwego ułożenia kręgosłupa podczas prowadzenia pojazdu
  • eliminowanie bólu pleców, kręgosłupa, barków i karku spowodowany wibracjami, oraz długotrwałym siedzeniem
    w jednej pozycji
  • elastyczna praca kręgosłupa na odcinku łuku lędźwiowego
  • zapobieganie pogłębieniu istniejących już deformacji kręgosłupa i ochrona przed wystąpieniem nowych
  • masaż mięśni przykręgosłupowych podczas jazdy
  • wstrząsy przenoszone z podwozia samochodu nie wywołują mikrourazów kręgów.
  • zmniejszenie ucisku na okolice krocza i cewkę moczową
  • izolacja termiczna od zimnego lub zbyt gorącego fotela
  • zapobieganie garbieniu się podczas jazdy

tutaj >>> ceny